miércoles, 25 de febrero de 2009

Azufre, el Maligno, Garzón y los peperos.


El azufre, elemento químico relacionado con el Maligno, no deja de supurar en las declaraciones de los malandrines pepeperos. Hartos de estar hartos de no saber que opciones proponer por el bien de "su país", cargan contra todo lo que se mueve, incluso contra lo que está inmóvil.

¿Recuperarán, si alguna vez lo tuvieron, el cerebro y pensarán sobre lo que ellos hicieron al meternos en "la guerra" más insana (si es que hay alguna que no lo sea) de este siglo?

¿Suponen que la ciudadanía es amnésica, inerte e imbécil ? ¿Creerán de verdad, los PírricosProsáicos, que son algo más que un terrón de tierra regado por el Maligno y su azufre?

De momento, huelen mal, muy mal.

2 comentarios:

MOE dijo...

La putada es que hi ha encara molta gent que s'els creu, "la otra españa", la que diu ser provida i agredeixen els que no pensen com ells,els que segueixen pensant que homosexuals i travestis són malalts, que creuen que els inmigrants són dolents i vénen a robar.nos,i si surten casos de corrupció "de los suyos", veuen conspiracions per tot arreu.Ah!i estàn en contra de l'avortament però les seves noies avorten a les clíniques privades més cares!Quan ens deixaràn en pau!

Manel Oriol dijo...

Aquesta és una bona pregunta: "Quan ens deixaran en pau?"
Crec que, mentra no surtin, com d'altres vegades, moviments civils que defensin tot el qe tu dius i més, no ho tenim clar. No oblidem les dones maltractades i mortes per éssers menyspreables i miserables. I aquí, en la violència, hi ha de tots els estaments socials, no t'ho perdis!